مراحل کاشت مو به روش SUT چیست؟
نوشته شده توسط : نت ویر

همانطور که میدانید کاشت مو یکی از قطعی ترین روش ها برای درمان کچلی و ریزش مو میباشد و اگر توسط یک متخصص کاشت مو خوب انجام شود یکی از بهترین راه حل ها می باشد.

 

آمادگی های قبل کاشت مو

مراحل کاشت مو به روش SUT از قبل از کاشت شروع خواهد شد و در این مراحل قبل از هر چیز خودتان در نتیجه کاشت مو دخیل خواهید بود به همین دلیل باید آمادگی های لازم برای کاشت مو به روش SUT را داشته باشید.در این صورت کاشت مو به روش SUT قطعا بهترین روش کاشت مو خواهد بود.از میان آمادگی های قبل کاشت مو به این روش میتوان به عدم مصرف دخانیات،مصرف غذاهای مقوی و نوشیدن مایعات به مقدار کافی اشاره کرد.البته در مشاوره کاشت مو همه ی نکات توصیه خواهد شد.

 

مراحل کاشت مو به روش SUT

مراحل کاشت مو به روش SUT به وسیله ی دستگاه های اتوماتیک آغاز می شود.این دستگاه ها وظیفه دارند تا تعداد زیادی از فولیکول ها را به بهترین شکل ممکن از سر استخراج کنند.فولیکول هایی که بدین روش استخراج میشوند تا درصد زیادی سالم خواهند بود و هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود به همین دلیل می توان برای افرادی که بانک موی محدود دارند از این روش بهره گرفت.

 

مراحل رشد مو بعد از کاشت

بعد از این که مراحل کاشت مو به روش SUT به پایان رسید وارد چرخه ی رشد موها خواهیم شد.در اولین مرحله موها طی چند هفته دچار ریزش میشوند.در این دوران به هیچ وجه نباید نگران باشید چون این مراحل کاملا طبیعی هستند و در همه ی افراد وجود دارند.بعد از این مدت حدود ۳ ماه طول میکشد تا موها رشد اولیه خود را آغاز کنند و نتیجه ی آن را مشاهده کنید. البته برای رسیدن موها به اندازه ی قابل قبول باید چندین ماه دیگر صبر کنید.

مراقبت های قبل از کاشت مو SUT

رعایت مراقبت های قبل از کاشت مو باعث می شود تا به نتیجه ی مناسب دست پیدا کنید اما علاوه بر این رعایت مراقبت های بعد از کاشت موهم از اهمیت زیادی برخوردار است چون در صورتی که به آن توجه نداشته باشید قطعا عوارض زیادی برایتان به وجود خواهد آمد.یکی از مهمترین مراقبت هایی که باید به ان توجه داشته باشید این است که داروهای بعد از کاشت مو را به صورت مرتب مصرف کنید و علاوه بر این سایر توصیه های پزشک را جدی بگیرید





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 1112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: